Puchong-Cyberjaya....Fastlane tapi too slow...Opppss


Nasib baik pagi ini perjalanan lancar ...kluar dari rumah 8.10 am ....masuk LDP 8.12am ...mcm biasa berada dilane kegemaran fastlane....terus tekan minyak 140km/h terus ke persimpangan Cyberjaya 8.25am sampai di parking office

Hari2 sebelumnya memang hangin satu badan, semalam ok lagi sebab keluar rumah 7.30 am so nak tour pun tak dak hal...tapi yang nak marah bila kita mengejar masa ada lagi yang masih nak bertour di fastlane. Dalam sedap2 tekan 140 terpaksa kurang ke 80 ..macam nak nangis sampai opis ...merah lambat seminit atau 2 minit.

Orang mesti cakap....kenapa tak keluar awal...8.10am awal la tu ....tu masa budget untuk sampai ke office ttp selalunya keluar awal dari 8.10am. Kenapa keluar 8.10am? erm selalu jadi mcm ni bila sikecik as siddiq meragam tak nak ke rumah babysitter...usaha memujuknya memakan masa...or sebab perkara lain seperti sakit perut..terpaksa pusing balik sebab tertinggal handphone atau beg duit.

Comments

  1. sedang melayan kelajuan di fastlane ada pulak masuk tetiba, memanglah perasan tapi rasa geram marah dibuatnya..
    balik kerja pulak ada yang makan angin kat lane tengah, tu fenomena biasa.. tapi semalam lagi hebat.. lane kiri.. ada ke patut dia bawak macam jalan dalam kg.. slow teramat.. aarrgghhh... kenapalah jadi time2 aku tengah penat teramat.. betul2 menguji kesabaran aku yang tak berape nak sabar ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts