Perasaan hari ini

Semalam entahlah tak tahu apa mimpi incik ensem tetiba nak baca blog wifenya. Selalunya jika ada kesempatan aku akan emailkan padanya sebelum dipublish. Bacalah tak ada rahsiapun. Sebagaimana dia kenal aku dulu dari sweet seventeen sampai sekarang jadi sweet sour yg bam bam aku tetap macam dulu. Kalau dulu aku menulis dibuku catatan, kemudian yahoogroup, blogdrive & kini disini....
Hari ni sedikit sepi. Mungkin ramai yg bercuti dan perasaan aku sedikit sedih dengan pemergian ayahanda teman seopis. Mr Martin pun sedih. Susah mahu digambarkan perasaan seorang anak bila kehilangan seorang bapa yang disayangi. Sudah pasti bila kita berada ditempatnya kita akan merasa sedih yang teramat sangat kerana selepas ini kita tidak lagi dapat menatap wajah orang yang telah menjaga kita dari kecil hingga dewasa.

Comments

Popular Posts