Perut terkejut

ehsan en goggle
Aku memang jarang ambil heavy lunch...bukan tak pernah sekali sekala ada la tp minggu ni memang tak ada ambik lunch alasan pertama kononnya nak diet, alasan kedua malas nak keluar nak makan kat company cafe aku tak berani he he he sebab ada menu dia yang tekak aku tak boleh nak terima. Alasan ke tiga manyak kerija la.....date line dok hambat.

Hari ini mengapa pula lunch....hari ini ada staff meeting CEO nak announce vitamin B to all staff so ada makan2 (free lunch).

Makan nak kata banyak tak juga...aku just ambik sikit nasi, ada kari kambing, ayam masak merak, sotong, sayur, ....1st round aku rasa dah tak boleh nak masuk sebab masa CEO dok bercakap perut aku dah mula sakit mcm angin masuk....& feel nak makan mmg dah hilang...he he he dalam tak ada feel habih jugak 1st round & 2nd round dengan Niza just ambik fruits, 1 kueh samosa, cendol, dadih, puding karamel.....

Hu hu hu orang tamak selalu rugi....aku cuma makan fruits mmg dah tak mampu sakit sgt perut eden ni...omak tolong den.....

Ada depan mata sekarang dadih & puding karamel entah bila aku nak makan.

mak selalu pesan jgn tahan perut....& Rasulullah SAW pesan, "makan bila lapaq berhenti sebelum kekenyangan".

Comments

Popular Posts