Mode Gear Satu

Hari ke 3 aku kerja selepas bercuti panjang.....masih dalam mode gear satu namun semangat nak kerja berkobar2. Semalam kepala diserang sakit yang teramat puas aku mencari punca akhirnya terpaksa juga aku menelan ubat tahan sakit. Memang tidak selesa bila bekerja dalam kesakitan. MC...no no no no aku bukan orangnya yang mengambil cuti sakit tak tentu pasal lagi pulak baru sangat balik dari cuti materniti kesian orang2 yang terpaksa cover kerja aku rasa bersalah amat.

Al Waleed ....nampak makin serasi dengan Ibu (babysitter yang juga jaga As Siddiq). Al Waleed tak banyak ragam sebagaimana As Siddiq. Mujur minggu ni cuti so mummy tak ada la kelam kelibut. Cik B macam biasa dia selalu dalam mode sentiasa ada bila bantuan diperlukan....luv U Ayang. Walaupun masing2 masih lagi tak habis dengan letih balik kampung terpaksa redah.dengan semangat yang ada untuk kembali ke pejabat. Erm tak pa weekend ni kita rehat...ha ha ha ter la tuh mai weekend ada la saja planning.

disebabkan masih dalam mode gear satu maka 2 setengah para saja yang mampu di catat ....mummy letih & banyak kerja nak kena siapkan hu hu hu hu silap haribulan sabtu ni kena mai opis perabih gheja
pic semalam lepas ambik drp rumah Ibu....Al Waleed makin cerdik



Comments

Popular Posts