Piknik @ Sg Congkak

Tak ada benda hari ini jadi aku dan Mat terus plan nak pergi Sg Congkak di Hulu Langat. Call Uda tapi uda dah ada plan lain so kami pergi kami sajalah. Entah kali keberapa kami ke sana.

Daripada Puchong memasuki Sg Besi-Puchong Expressway terus memasuki MRR2 & turun ke susur masuk Cheras/Kajang. Melepasi Toll Besraya RM1.00 kami terus mengambil simpang ke Pekan Hulu Langat. Oppps jem lagi dah la minggu lepas sangkut 12 jan dalam jem rupanya jem disebabkan ada pokok yang ingin di potong mmg potong stim ingatkan ada xcdent. Pukul 12.20 pm baru kami sampai di kawasan perkelahan air terjun Sg Congkak.....cuti biasa org tidak ramai sangat. Ok la selesa sikit.

Pukul 3 lebih kami berangkat pulang singgah sebentar di tepian jln Hulu Langat lepaking @ makan durian kemudian teruskan perjalanan pulang. Mama terus Zzzz. Driver pun sebenarnya mengantuk disebabkan co-driver Zzzz maka perjalanan tersasar ke Jalan Tun Razak, KL. Terbangun...ait naper ikut Jlan Klang Lama..aitt dah pukul 5.30 ptg awat lama sangat ...patut la tersasar sampai KL.





Yang anak2 mahukan .....



the bezz pic






kegembiraan jelas kelihatan

Comments

Popular Posts