Mudah.Com


Memang sejak dari dulu lagi asal mahu beli barang mula la aku mengodek-godek mudah.com...memang pun mudah dan banyak benda boleh di peolehi drp mudah.com ini. Actually bukan nak beli sangat cuma sesaja tgok cuci2 mata sambil buat perbandingan harga.

Aku ni bukan kaki shopping dan selalunya bila ada keperluan baru aku beli. Kedekut ke ..tahlah cuma semenjak kecil aku tidak diajar oleh mak berlebihan.

Di dalam mudah ini ada 5 kategori....

(1) vehicles (selalu jugak aku masuk tgok...usha keta beetle mana la tau kut ada yg tingin nak juai tu pon klu dapat approval boss hu hu

(2)properties (selalu jugak selain sebagai info yelah aku gheja dlm industri ni sikit sebanyak kena ada la maklumat mengenai opis space for let kat tempat lain...other properties land samalah manalah tau kut ada yg terbekenan pula sekarang memang aku tengah cari landed properties.

(3) Other accessories/part - jarang2 buka he he he tak dak menda yang interest untuk aku cari

(4) Electronic - suka juga esp barang yg berkait ngan PC & handphone ....pasti nak buat perbandingan harga nak beli....wo wo tak berani la wat beli nanti tak boleh pakai sapa mau tanggung dah la tak der waranty

(5) Home & personal item.. ada jugak masuk saja nak cuci mata ....he he he kadang ada juga terrr beli barang

Comments

Popular Posts