Just A Number.....18 & 38 today



Just a number....aku masih macam dulu anak kepada abah dan mak, adik bongsu yg hepi go lucky ....juga mak menakan buat anak2 menakan yang ramai diluar sana. Awek, marka, teman & wife pada mamat ensem Mr Mat juga mom pada anak2 yg comey & hensem.

Sapa aku dulu & sekarang mungkin ada beza namun aku masih seperti dulu ....part gelak kuat x boleh nak tinggalkan...part menjerit bila tgok scary movie mmg wajib...part high volumekan music dlm keter he he he juga wajib & part speed on the road satu habitat.

Banyak perkara sepanjang hidup ini yg buatkan aku berpuas hati dan bahagia.....dan banyak lagi yang ingin kugapai...gemerlap kejora masih berkilauan....

Ada yg berubah dalam diri yang bernama aku & hanya aku saja yang aku....kedewasaan ini mematangkan aku dan lebih mendekatkan aku dengan Allah SWT. Angka makin bertambah dan aku makin hari makin menghampiri sakaratulmaut dan itu adalah pasti ...
banyak perkara aku nak value addedkan...esp soal akhirat....

"Ya Allah ya Tuhan kami, berikanlah kami kebaikan di dunia dan kebaikan akhirat dan peliharalah kami dari seksa neraka. Ya Allah ya Tuhan kami, janganlah Engkau pesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami. berilah rahmat dari gedung kemurahanMu, sesungguhnya Engkaulah Tuhan Yang Maha Pemurah memberi anugerah.."






Comments

Popular Posts