Mantera Anjasmoro...berbaloikah mendapatkan cinta tanpa rela

Siri Mantera Anjasmoro dalam slot seram TV3 mengisahkan perbuatan kaum wanita demi mengejar kesetiaan lelaki dengan menggunakan ilmu hitam.

Aku bukan ingin menperkatakan berkenaan siri ini namun apa yg di dramakan berlaku direaliti kita hingga menyebabkan rumahtangga berentakkan. Ada suami yang selama ini merupakan seorang suami dan bapa penyayang secara automatik betukar rupa menjadi insan lain apabila di guna-guna sehingga sanggup meninggalkan anak isteri demi orang ke tiga. Namun berbaloikan mempeolehi kasih sayang dan kesetian dengan cara begini?

Apa yang telah berlaku kepada abang sendiri membuatkan aku geram dan sakit hati dengan insan yang tidak berhati perut sebegini. Perbuatannya itu membuatkan rumahtangga insan lain hancur dan sekaligus membuatkan anak-anak yatim walaupun ada bapa di dunia ini.

Aku yakin Allah SWT akan menyebelahi kami dan kakak ipar. Doa aku semoga Allah SWT sentiasa melindungi abang walaupun kami tahu dia telah jauh ....dan kami masih berharap dia kembali semula kepangkal jalan. Dan doaku jua moga kakak ipar & anak2 buah tabah menghadapi perkara ini ....chu sentiasa dibelakang

Comments

  1. sebab dengki dan cinta yang membabi buta itu mungkin berbaloi untuk sementara.

    sebab bila nak taubat di akhirat dah jadi tak berbaloi pulak, sebab tak boleh taubat.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts