The Best Bank at Cyberjaya...Keep it UP all my fren @ MBB

Hari tu aku marah pada bank rimau sebab suka sangat caj bukan2 pada current account aku ....yelah tak pasai account current aku dikenakan interest charges RM 15 belum lagi caj2 lain total up dah dekat RM30...marah punya pasai aku teruih tutup current account Maybank aka RIMAU.

Bukan apa, selain current account di RIMAU aku pun ada current di SCB tak da pula interest charges & mak datok charges...so aku mentenkan account di SCB disebabkan keperluan tertentu aku bukak current account di CIMB..so far ok tak da charges mengarut macam RIMAU. Tapi...

Semalam aku temankan Ct ke branch CIMB di Cyberjaya..satu jam di sana klu rimau ok jugak sbb customer dia full house & selalunya di RIMAU kalau friday memang happening so kalau terpaksa tunggu sejam tak heran...tapi di CIMB hanya 5 orng  customer kena tggu 1 jam. Semua customer ASB yang tunggu semua berangin sbb CIMB nyer officer bagi priority to their customer account....PNB account kena tunggu!!!!! ...dia punyer teller buat kerja mcm tak da mood dengan muka kelat semacam. Muka officer dia pun mcm nak marah.

Apapun aku angkat topi pada semua staff MAYBANK aka rimau Cyberjaya ramai macam mana customer they all menten friendly walaupun kena tggu berejam aku rasa ok sbb keramahan they all buatkan kita sejuk....


Comments

Popular Posts