BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA


Ben sudah marah dengan golongan tanpa nama yg suka memaki hamun dlm blog org...nk join klik AKU TAK SUKA

Aku pernah terima beberapa komen "Anonymous"....tak kisahla mcm mana orang tu komen tapi at least kita tahu siapa dia & tak nak la baling batu sembunyi tangan. Aku memang meluat gaban dengan komen pendatang haram macam ni....aku pun ada post pada 19/3 pasal "Anonymous" ni...Komen Anonymous bagai BlackMail...memang tak ada teloq la manusia yg suka komen tanpa nama ni.

Pernah dapat komen selalunya aku akan reply & terangkan isi kandungan post sebenaqnya kut la dia tersalah faham tapi kalau dia mula merebeng, memaki hamun aku delete saja komen....puas hati

Nasihat kepada tanpa nama ni....letak la ID bukan susah pun....penakut sangat ka nak tunjuk diri...GGgrrrrrrrr


Comments

  1. dah banyak baca pasal komen takde nama tu.. dia fikir dia terlebih bagus sudah..

    ReplyDelete
  2. Biasanya, kalau komen yang membina, lulu publish jer...Maknanya dia jujur..Tapi memang benci jugalah,kan yang suka menjatuhkan org tapi tak berani nak letak nama sendiri...huh

    ReplyDelete
  3. tak pernah ada komen guna cam tu lagi..
    i follow..

    ReplyDelete
  4. kita dah 2/3 kali kena tau ...sekali tu rhasa down giler...sbb kita ni bukan la glam sgt hu hu hu

    ReplyDelete
  5. memang tak suke...
    geram jer...
    grrr....

    ReplyDelete
  6. salam..golek2 dari BA punye segmen...

    katakan TIDAK pada MAKCIK PAKCIK ENON!!!!hehehhe

    ReplyDelete
  7. panas betul isi anon2 rini...huhu.. follow kamu.. :)

    ReplyDelete
  8. as salam..
    ziarah dari blog encik ben~
    hmm..anon..ada pro dan con..
    memang sarkastik..
    tapi yang penting, jangan ada prejudis. mana teguran yang baik dan membina, kita ambil sebagai pengajaran. yang buruk, jadikan sempadan ;)


    SAYA SUDAH CUNKAN BLOG SAYA ! SILA LA SINGGAH KAWAN KAWAN !

    http://fadzli-rt.blogspot.com


    saya reader baru dalam blog ni, nak tahu perkembangan blog ni~maka saya follow..
    kalau ikhlas..follow la saya semula ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts