Jangan lagi.......

Sebenarnya rasa tidak selesa hari ini....mungkin sudah hampir masanya untuk bersalin. Sakit pinggang dan belakang mulai terasa. Aku sebenarnya belum bersedia nak bersalin lagi.....banyak lagi kerja opis perlu aku selesaikan. Kalau boleh biarlah hujung bulang ni ye...baby Al Waleed. sabar dulu. Nanti kesian kawan2 mama di opis.

Kelengkapan menyambut kelahiran telah siap sedia dalam kereta. Aku bukannya kaki shopping semenjak anak sulung aku hanya membeli seadanya dan bila ada keperluan baru kami menambah stok baru. No inventori dalam perakaunan aku dan cik B. Kami hanya gunakan konsep FIFO dalam urusan membeli barangan dapur. Beras, gula, garam, susu anak, bahan mentah lain selalu dilebihkan.

Sebelum lunch tadi terasa amat sakit sekali di pangkal pinggang. Kata Siti, baby tengah tukar gear...masa mula aku dengar word tu memamg tergelak sakan.

Dalam hati masih berdoa moga aku bersalin hujung minggu depan.....atau awal bulan empat  itu seawal tarikh sebelum due date 16.4.2012 ini.

Comments

  1. Insyaallah..baby tau masa yg sesuai...dia takkan susahkan mamanya... dia akan kuwar bila Allah kata dah tiba masa utk mamanya rest..he..he..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts