Minggu Muka MaSAM sedonia


Hari muka masam sedunia & mungkin minggu masam sedonia.......cerita bermula begini tengah aku mengupdate SOA tetiba mr boss bersuara berkenaan sistem IFCA yang bukan ada kaitan dengan job description aku ttp telah di chop mohor untuk aku menyiapkannya by 15/1. Aku tak faham bermula sekadar menolong ttp telah mencari kerjaku pula....hello sebelum aku datang sini sapa yang buat menalah IFCA tu....memang siotttttttt. Dah la tak perabih gheja sendiri ada hati nak gazetkan kerja kat org.....


Tetiba received call drp MNC share services..... terus aku available so kalau ok bye bye offernye pon not bad & daripada teleinterview tadi they all nak aku cepat join they all ok la tuh.....pigi blahlah dengan IFCA tuh...mcm siotttt. Aku mmg tak boleh tahan dengan manusia yg tak reti diuntung dah org nak tolong buat mcm ni pulak. So ckp speciallist IFCA ...buatla sendiri ek.

Esok continue MUKA MASAM SEDONIA

Comments

Popular Posts