Aku bukan Red Mummy


Siapa Red Mummy ???


Wow .....blogger paling top di nuffnang Malaysia la....RM 1 million tuh....http://redmummy.com/ apapun tahniah la sis aku pon tak termampu mengapai apa yg digapaimu.


Kagum aku dengan orang sebegini. Berani dan bertuah.


Kenapa aku bukan RedMummy....jawapannya:


  1. aku makan gaji full time (kalau aku dok pulun wat blog collection company mcm mana hu hu hu sapa mau jawap)

  2. aku x boleh menulis bila tak ada mood, bila marah nanti org yg baca pon tumpang marah

  3. idea banyak tp masa nk menulis kt rumah ada org menjeling aduyaiii eloooo....mama tak main la nk chat2 ngan jantan kat tenet...huuuhhhh

Papun bila tgok paper semalam ....org yg suka menjeling tu ckp erm baguih jugak klu rajin berblog macam ni.....ada yg nak kena geget huuuhhh







Comments

Popular Posts