Catatan kekalkan ingatan

Beberapa hari lalu aku membelek album lama....cepat sangat masa berlalu. Dan dalam masa yang berlalu itu perbagai perkara telah terjadi yang banyak mematangkan diri.

Mengapa aku menulis ....sebab aku mahu ingatan itu kekal kerana adakalanya aku terlupa akan sesuatu perkara..ianya sebagai ingatan pada aku yang sesuatu pernah terjadi suatu ketika dulu.

Dulu aku suka tulis catatan bila kini membaca semula catatan lama aku tersenyum mengenangkan prinsip yg aku pegang suatu ketika dulu.

Siapa dapat menduga hari esok ..andai aku sudah tiada maka ada juga catatan diri buat yang tersayang membacanya.

cik B suatu ketika dulu ......kun fa yakun menetapkan kami serasi bersama
Ujian mendatang suatu HINT dariNYA .....alarm sebagai reminder kita di fasa terakhir hidup

amanah dariNYA yang membuatkan kita tidak kenal makna putus asa






Comments

Popular Posts