Selamat Hari MISI (Jururawat)

Selamat hari misi esp yg pernah merawat aku so far misi2 yang aku jumpa semua baik2 ....ucapan mula2 kepada jururawat Taman Desa Medical Center ...hu hu hu sedih nak cerita ni pengalaman pertama aku admit kat hospital yang sedihnya masa ni belum kahwin aku ambik keputusan untuk buat breast lump operation di Taman Desa Medical Center. Aku tak bagi tau sapa pun dalam family main redah saja yang tau hal ini cuma pak we sorang tu Cik B....sepanjang di hospital mmg sedih hanya misi2 saja yang menjadi penghibur. Dan juga misi2 yg merawat semasa di SJMC & misi yg baik2 hati di Hospital Pakar Serdang.

2nd ucapan buat misi2 di Pertiwi Materniti yang aku pilih untuk bersalin...u all memang baik & banyak membantu aku esp masa anak sulung ..he he he mmg blur time tu yelah selama ni sendiri tetiba ada baby nasib baik Cik B pandai dalam mengurus baby....

3rd kepada misi2 di Hospital Kangar & Alor Setar pohon ampun & maaf bila aku hangin masa di sana & yelah teremergency di sana apapun bila di Hospital Kangar sikap & personaliti misi2 di sana benar2 mengubah tanggapanku kepada misi hospital kerajaan. Misi jazakallah ....pengalaman anda membuatkan aku tidak di bedah.

4th kepada misi-misi di Hospital Putrajaya yang merawat aku semasa bersalin anak ke 4 & kelam kabut misi2 hospital putrajaya bila aku sampai dengan berdarah meleleh masa keguguran dulu .....& misi2 yg banyak bagi support masa anak yang dikandung meninggal tahun lepas.

5th ..misi2 yg merawat anak2 aku..misi2 di PPUM semasa Khattab terseliuh & semasa malisha kena alergic. Misi2 di KPMC yg melayan As Siddiq semasa deman & cirit birit dulu....buat kan AsSiddiq sentiasa happy bila nak pergi hospital.

Misi2 anda adalah org yang kuat & tabah terutama bila kena marah dengan patient hangin macam aku. Selamat hari misi sedunia.

Comments

  1. betul tu.. tak semua tak ok.. alhamdulillah sepanjang saya berurusan di PPUM nurse2 baik2 belaka.. mungkin rezeki saya dapat yang ok walaupun ada rakan yg mengalami pengalaman yang kurang enak..

    terima kasih pada misi2 yang bersusah-payah menguruskan pesakit2 yang menerima rawatan.. terima kasih.. ;)

    ReplyDelete
  2. aizamia I dengaq experience bersalin drp my fren kat PPUM la ....dah la masa tuh tgh study & kena pulak masa tu doktor praktikal from UM wat study kat wat bersalin....mmg pengalaman yg memalukan

    ReplyDelete
  3. Tulahkan,,misi ni bukanlah sumenya perfect,,,tapi ingatlah yang baik je kan,,br hati tenang,,,;-) KPMC tu yang kat Kajang tu ke kak?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts