NO TITLE

Patutnya plan ke Tasek Selatan hari sabtu tp terpaksa postpone to ahad sebab sabtu anak2 sekolah & petang tu ada plan dgn Haji Kamel & Sue untuk turun ke Senawang ke rumah Kedah ex-football player.....Md Nooq. Tak sangka planning masa balik pasar kebetulan kereta parking dekat dgn pool masa keluar kereta nampak Hj Kamel & family sedang beriadah di swimming pool. Dalam hai hai terplan rombongan cik Kiah ke Senawang.

Balik rumah....telepon Md Nooq chewah mula berlakon konon nak buat Mee Udang order untuk 20 org makan tapi mmg dah tak mampu nak berlakon lagi terus tergelak2 & pas h/phone pada Cik B.

Pukul 6 kami bergerak ke ke Senawang & menghampiri 7.00 malam kami sampai di sana. Tak sangka 20 tahun akhirnya jumpa semula. Masing2 sudah berubah. Tetapi masih macam dulu.

Ahad ...terpaksa telepon mak jang kami akan ke rumahnya di PJ memandangkan semalam mak jang telepon nak datang ke rumah. Pukul 11 kami menghala ke Tasik Selatan rumah anak menakan Zah. Zah mengalami kompilasi placenta previa dimana dia terpaksa stay kat hospital kebetulan masa weekend hari tu dia minta kebenaran untuk pulang ke rumah kalau tidak kami akan terus ke HUKM.

Balik drp rumah zah kami ke masjid sg besi dan berlegar2 di pekan kecil itu. Semuanya masih seperti dulu tidak banyak yg berubah. Terkenangkan memory di pekan kecil ini....

anak mama "myra" paling excited dgn hari ibu & dia la yg paling awal wish *epi mom days*

kakak sambey tggu menu makan sempat snap

dah sampai sizzling mee

alkhattab bab makan dia mmg hebat

Leahh he he he candid.......punyala kyusuk

ABC RM1.50 kat key ell mcm tak percaya






Comments

Post a Comment

Popular Posts