My Heart: Another test

Rabu....selepas menerima pangilan drp hospital minggu lepas terus aku apply replacement leave hari isnin mmg kebetulan ada satu hari lagi replacement leave.


Selepas ECG sambil menunggu scan test....

Isnin Cik B pun cuti selepas hantar kakak ke sekolah kami terus ke Hospital. Alhamdulillah tak lama sangat cuma yang lama kena melakukan test demi test bagi memastikan apa penyebab ujian ECG sebelum ini abnormal & T wave abnormal. Selepas discan injap jantung semua dalam keadaan baik begitu juga dengan saluran darah cuma doktor mungkin terdapat gangguan pada bahagian otot jantung yang makin menebal.

5707 nice number ......sessi x der kerja buku tertinggal dlm keta

pak we yg selalu dok teman dr zaman skul smpai sekarang
Apa yang melegakan aku buat masa terdekat ini tidak ada by pass sebagaimana beberapa teman lain...mungkin keadaanku belum sampai tahap kronic namun doktor menyarankan aku sentiasa membawa semua surat berkaitan rawatan di mana saja.

History kesihatan semasa kecil adalah merupakan penyebab kepada ganguan ini. Aku bersyukur bagi aku ini adalah hint Allah SWT supaya aku lebih dekat denganNya dan supaya aku lebih bertanggungjawab dengan amanah yang diberikan.

Comments

Post a Comment

Popular Posts