Versi Minggu yang lemau

Esok sekali lagi hearing test buat Al Waleed moga semua berjalan lancar. Semenjak kembali bekerja aku sedikit keletihan apa tidaknya selalu tidak cukup tidur.

Hujung minggu aku masih memikirkan samada untuk bawa Al Waleed atau tinggalkan bersama-sama ibu (Odah - Pengasuh Al-Waleed)

Syukur pada Allah SWT sebab dipermudahkan aku dan cik B dalam urusan anak2. Mereka dalam kategori mendengar kata tapi kadang-kadang ada juga aksi yang sedikit menaikan darah kami. Namun masih tahap ok. Jumaat, minggu lepas hari perjumpaan ibu bapa dan guru. Agak terlambat sikit aku sampai ke sekolah. keputusan akademik anak2 Alhamdulillah tapi paling aku lega bila Cikgu kelas Al Khattab memuji akhlaknya. Mahu terjun air mata mama masa tu. Bila berhadapan dengan anak2 aku merasakan mereka degil, namun sedaya upaya mencari alternatif supaya hati mereka lembut...

Aku yakin dengan Allah SWT. Kita bukan mengharapkan penghargaan manusia yang penting adalah keredhaannya.

Comments

Popular Posts