Suatu Anugerah

Hari kedua aku di sini. Suatu tempat yang pernah aku hajati suatu ketika dahulu. Kini aku di sini. Suasananya tenang dan aman. Suatu tempat yang situasinya sama sepertimana konglomerat di Jalan Klang Lama. Orang-orangnya mesra. Dan ia berada dalam kelasnya tersendiri dan semua akan teruja bila berada di sini.....

Hidup adalah suatu anugerah. Allah SWT banyak memudahkan jalan-jalanku walaupun agak berliku dek kerakusan aku sendiri mengejar material. Dan Allah SWTlah aku berada disini.

Bersyukur atas limpahMu yang tiada hinggaNya......Ya Rahman...Ya Rahim

Terima Kasih pada dia yang sentiasa mendoakanku ...selalu dan sentiasa, jua abah dan mak yang tidak pernah jemu menitip doa buat anak bongsu mereka ini yang membuatkan aku sentiasa mempeolehi apa yang dihajati.

Jua berkat 4 permata hati mama juga fetus yang kian membesar dalam tubuhku.

Teman-teman yang selalu dan sentiasa memberi sokongan. Kagum aku dengan mereka.

Subhanallah...wahamdulillah walailahaillah huallahhuakbar........

Comments

Popular Posts