Happy Bufday Januarian .....

Sekeliling aku sebenarnya ramai orang januarian....mungkin disebabkan teman kecilku aka BFF juga anak menakan bukan januari jadi aku secara tidak langsung mudah rapat dengan orang2 yang lahir bulan Januari. Walaupun tidak tahu dia januarian tp hati seolah ada magnet untuk rapat dengan januarian...rasa mcm senang saja nak dekat dengan orang januari ni.

Karektor orang Januari....susah nak cakap ttp senang sangat berkawan dengan mereka. Mereka ini tegas ttp hati lembut.

Siapa januarian...happy bufday ya. Semoga Allah SWT sentiasa merahmati kalian dan melemparkan ribuan rahmatnya.

JANUARI
bercita-cita tinggi dan orangnya serius
suka mendidik dan dididik
sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik
rajin dan setiap yg dibuat nampak keuntungan
suka smart, kemas dan teratur
bersifat sensitif , berfikiran mendalam
pandai mengambil hati org lain
pendiam kecuali telah dirangsang
agak pemalu daya tumpuan yang sangat tinggi
mudah mendisiplinkan diri sendiri
badannya sihat tetapi mudah diserang selsema
bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamirkannya
cukup sayang pd kanak-kanak
suka duduk rumah
setia pada segala-galanya
perlu belajar kemahiran sosial

cukup cemburu yg sangat tinggi

Comments

  1. 2 anak saya lahir di bulan Jan
    mak saya kata, saya pun lahir 31 Jan
    tp lambat daftar ke JPN
    so dalam surat beranak saya tulis 1Feb

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts