My pregnancy week 33

My pregnancy week 33....sebenarnya letih berbanding pregnancy terdahulu. Kaki membengkak mcm kena sakit untot. Semalam jam 3.48 aku tersedar sebenarnya sekarang aku kerap terjaga malam dan membuatkan siang hariku mengantuk. Cuma syukur masalah krem hampir tiada. Lasak masih ditahap sama mungkin disebabkan rutin kerja yang memerlukan aku kelihatan sebegitu cuma sekarang anak2 dah besar dan semua mereka adalah anugerah yang amat indah pandai berdikari.

Ingat x dapat nak panjat bukit tu nampak curam
 

walaupun org terakhir sampai namun berjaya juga habiskan jugle tracking ni

Allah SWT permudahkan dan lapangkan kehidupan kita dalam pelbagai cara. Kakak, abang dan alang pandai menguruskan diri mereka. Kain baju saja dibasuh oleh maid dari jepun manakala operasi yang lain seperti penyimpanan sampailah iron mereka lakukan sendiri. Teringat pesan mertua didik anak jangan sampai mereka menyusahkan kita di hari tua. Aku pegang kata2 mertua yelah melihat peribadi suami yang amat ringan tangan & amat menghormati orang tua itu membuatkan aku amat berterima kasih kepada insan yang mendidiknya itu. Terima kasih juga buat aruah Pak Ngah & Mak Ngah yang membentuk peribadi remaja suami sebagaimana dia sekarang.
teman di sebelah kiri juga pregnant due bulan 5 sebelah kanan coming soon kut he he he

Lagi 7 minggu ke tarikh due date ....penat dan letih namun sabar menanti ahli keluarga baru. Semoga Allah SWT mempermudahkan kelahiran kali ini. Kematangan As Siddiq membuatkan aku terpegun.....Alhamdulillah itulah yg dikatakan bila kita selalu ingat Allah SWT maka dia akan permudahkan jalan2 kita.Mendengar cerita pilu teman2 membuatkan diri ini bermuhasabah....bak kata anak dara sulung, "mama, sebenarnya kalau kita susah ada lagi yg lebih susah dari kita kan". Kegembiraan akan bersama2 kita jika kita menginginkannya ....buat teman2 opis dan jiran2 aka ahli kelab CAJK yg sentiasa membuatkan hati ini ceria jazakallah.

Mummy2 pregnant menjadi pengapit ....Ooooopsss whos next...tara




Comments

Post a Comment

Popular Posts