Today Punyer Story

Hari ni kena pi buat audit di Damansara..aku tak tau apa yg jadi kat aku add company tu di Pusat Bandar Damnsara tp kepala hotak aku set mind Bukit Damansara. Kalau boleh aku mmg tak nak pergi area sana sesak tak tahu nak cakap dan sesaknya tak kira masa. Pukul 10 lebih kluar dari opis ....hampir pukul 12 baru sampai di Bukit damansara ...punya la lama nak cari parking ...mak aiiiii susahnya. Finally jumpa parking tp cari company tuh tak ada ....rupanya company tu di Pusat Bandar Damansara keluar semula ....kembali ke rutin mencari parking ....huwaaa mau nangisss.

Blok B Selatan then aku pun dengan berpeluh menuju ke address tersebut ...sebab tidak ada papan tanda aku pun bertanya pada seorang kak erm dia kata "dik company tu kat blok J ...aku pun segera ke sana....rupanya di blok J hanya operation opis ...terhegeh ke blok B semula kenapa la aku hari ni....

Sampai di sana person in charge tidak ada kena tunggu dan tunggu .....setengah jam kemudian baru dia sampai ....bermula dengan segala dokumen yang perlu di audit....biasalah sapa suka bila org mai audit kannn...hu hu hu sedih....ingatan pada diri "treat people like u wanna to be treated".....apapun kerja dah siap cuma kena tggu company tu emailkan beberapa dokumen.....letih nak menunggu...org tu tak ada org ni tak ada ...huuhhhhh....pukul 4 lebih aku mula beredar keluar drp perkarangan bangunan tersebut....jalan mulai sesak ....huwa tersilap amik jalan .....tetiba aku dah di Jalan Maarof OMG.....


Comments

Popular Posts