langkah pertama al khattab

Sebelum bermula cuti sekolah al khattab telah menyerahkan 3 jawapan peperiksaan pertengahan, Alhamdulillah memberangsangkan. Semalam dia berikan lagi baki matapelajaran yang diambilnya. Tidak seperti kakaknya, Malisha yang sentiasa menonjol dalam apa jua perkara. Al Khattab ini sentiasa tidak dapat dijangka. Nampak lemah diluar namun ada kekuatan yang tersembunyi yang kadang kala aku dan suami tidak mengetahuinya. Semua matapelajaran boleh dikatakan mendapat A. Masalah dialesianya makin kurang.
Apapun pengaruh Kakak amat kuat pada dirinya. Perhubungan sosialnya banyak bergantung pada kakaknya. Bersyukur pada Allah SWT kerana dikurniakan anak sulung seperti Malisha. Kekuatan yang ada pada dirinya memantapkan sosialiti adik-adik di bawahnya.
Satu ciuman buat al khattab atas kejayaan pertamanya di tahun satu SKPBP(2), dan pasti mama akan tunaikan janji mama. semoga Allah SWT sentiasa merahmati zuriat kami dan jadikan mereka dikalangan insan yang sentiasa tinggikan ilmu pengetahuan serta bertakwa. AMIN

Comments

Popular Posts