Kubang Pasu...Inspirasi dan harapan


Hari ni aku mula mengisi borang permohonan online ke asrama penuh umtuk kakak. Cepat sungguh masa berlalu. Hari ni...7.9 tepat 13 tahun aku & mat di akad. Mat menjadi imamku. Mula aku hanya ingin memilih sekolah sekitar Selangor namun setelah aku fikir semasak-masaknya aku kemudian memilih sekolah berasrama penuh di daerah kelahiranku Kubang Pasu.

Ada sebab musabab membuatkan Kubang Pasu menjadi pilihanku. Kubang Pasu adalah permulaan hubungan aku dan mat. Kubang Pasu adalah inspirasi hidupku setiap detik. Kubang Pasu adalah tempat pembelajaran yang tenang....dan harapanku moga Kubang Pasu bisa membuatkan kehidupannya lebih bersederhana dan tidaj bermegah dengan kemewahan.....dan itulah jua harapanku pada Al Khattab, Humairaa dan As Siddiq di mana ku jadikan inspirasi Kubang Pasu sebagai kubang ilmu anak-anakku.

Comments

Popular Posts