Wednesday story mom to mom .....

On my way to work...dlm kepala mula berfikir mana mahu sarapan. Lately suka sangat pusing-pusing sebelum masuk opis. Today nak dijadikan cerita ..aku masuk Cyber thru Lim Kok Wing tukar routine yelah selalunya ada kakak....masuk saja Cyber aku pacukan kereta ke arah Glomac shoplot ingat hati nak makan roti banjir di Pelita atau Rasa Alamanda. Kereta aku parking opposite dengan JScoozi restoren betul ke spelling ni ....keluar dari kereta cermin mata aku tanggalkan dari wajah. Blur. "Salina kamu tu rabunnnn...hahahah", then pakai semula. Penyakit genetik rabun ni dah tahu rabun dari papa, mama and anak tp pretend mcm orang tak rabun. 

Aku nampak seseorang di dalam restoren tersebut...makin dekat makin dekat yaaaa.....memang kenal pun someone selalu berloneranger like me juga. Lama tak jumpa almost half a year kalau tak salah....memang lama semenjak aku tak ke Tecno Cafe, Cyberview. Member breakfast.

"Youu...lama tak juma bla bla bla most pasal anak-anak, pasal land, pasal rumah", order nescafe tarik and lontong sedar matahari dah mengalah.Actually lontong JScoozi nice..terasa-terasa dimulut..susah tau nak makan lontong yang sedap mcm ni sebab aku ni fussy sikit pasal makan esp makanan yang aku suka. Kat Cyber ni susah nak dapat tempat makan yang sedap melainkan nasi arab & mamak. 

Ralatnya di sini aku langsung tak ingat nama kawan lone rangerku itu....sedangkan dia ingat nama SALINA. Sedih kan. Aku ingat her car plate number but can't remember her name. On the way to office hatiku masih frust dgn keokuan mindaku yg susah nak glue nama org dalam kepala.Nak tanya mcm tak beretika pula...ermm let time flies.






Comments

  1. hihi, dah tak igt najk wat camner
    so far sy senang igt muka dan nama org ;)

    ReplyDelete
  2. Irfa my OKU....susah nak ingat nama...senang ingat number..123...pity me

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts